bloglovin               

För stora kläder ;)

Någon frågade om jag inte kunde ta en bild i kläder jag hade förr.
Nu har jag fotat mig i de kläder jag hade typ JÄMT innan ... Hade inte så mycket kläder som passade.
Det var enkla svarta byxor och en svart luvtröja. Hade ett par att variera med, å har sparat dessa som jag då nästan alltid hade på mig. Byxorna är verkligen TOKSTORA! Jag får plats i ett av benen =P  Tröjan är enorm. Galet. Svårt att förstå själv faktiskt. Den röda tunikan är inget jag hade innan ;) Den är ny. Storlek 42. För mig helt OTROLIGT! Innan hade jag storlek 54/56 på det mesta ...

Men ack så bra jag mår!

Nästan så det känns som om jag mår "för bra" .. vad kommer att hända? Den känslan.

Var idag till min husläkare som utbrast att guuuud så du försvunnit, knappt så jag känner igen dig! haha. Blodtrycket fortsätter att ligga bra. SÅ skönt att vara HELT utan mediciner! Inte en enda medicin äter jag nu, knappt värktabletter! Det enda jag petar i mig varje dag nu är vitaminer ;)



Lägger även in en annan bild på mig själv, så som jag ser ut till vardags numera:
-61,5kilo har jag nu tappat. Jag är nöjd med vad jag åstadkommit så här långt, och glad om jag kan bli av med de sista kilona jag vill få bort.


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad roligt att du ville visa! Helt otrolig skillnad, längtar tills jag är där!

2011-03-11 @ 21:39:17
URL: http://eriica.blogg.se/
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Enorm skillnad!! :D

2011-03-12 @ 13:16:54
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Jullan

Vilken skillnad, herregud!!!

2011-03-12 @ 20:57:58
URL: http://wildlake.blogg.se/
Postat av: Victoria

Herregud vilket bra jobb du har gjort, skillnaden är ju enorm! Känslan när kläderna börjar bli förstora är obeskrivlig, hejja hejja! :).



Jag kommer föresten att beställa en doptavla inom kort :).

2011-11-20 @ 11:42:56
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Har hela mitt liv varit störst i klassen, överviktig, fet. Har sedan så länge jag kan minnas försökt "hålla igen", bantat, testat olika dieter, allt för att jaga kilon. Har lyckats gå ner rätt mycket, men gått upp det å mycket till. Testat i stort sätt allt, men inte lyckats att behålla den lilla viktmiskningen och kommit ner till normalvikt. En överviktoperation är min sista chans! En chans om ett liv, ett liv med ork, enerig, att få må bra! 70 kilo ner är min dröm, då har jag nått det som på pappret är normalt för mig att väga. Når jag inte ända fram så har jag ändå förbättrat min hälsa avsevärt! Nu börjar kampen, nu börjar mitt liv! Häng med här på bloggen. Det är mitt val, mitt liv. Var glad för min skull. Peppa mig! Glåpord & annat är inte välkommet.

Vill du maila mig?
Klicka här.




080701 Remiss framme
090115 Steg 1 Kirurgen
090212 Steg 2 Dietisten
090412 Steg 3 ♥/lungutr.
091013 Fick min tid.
091119 Inskrivning
091209 Operation!
091216 Operation!
100113 Operation!
2011 jan 1årskontroll

Här just nu:
Totalt idag:
Totalt denna vecka:
Totalt denna månad:
Summasumarum:







RSS 2.0

Start: 09.11.22
Startvikt: 151 kg
Längd: 1,66 m
Bmi: 54.8
Nu: 10.12.26
Vikt: 89,0 kg
BMI: 31,5
Vägdag: 1gång i mån
Nästa: 13 april
Sedan sist: - 2,0kg
Totalt -: - 62,0 kg
Kvar: 9 kg
Målvikt: 80 kg
Månadssnitt: -3,9 kg
Stjärnor:
(1 var 3:e kg)
Måtten: -249,5 cm