bloglovin               

dag 25.

haha, dagarna bara pinnar på.
27 dagar till operation nu då.
Försöker hitta små positiva saker med allt.

Ställde mig på vågen i morse å den var snäll å stannade på minus 10 kilo prick! =)
Ja det får jag väl tacka för. Nu är det bara att kämpa på, å hejja på.

Tänkte försöka köra med ett modifastmål om dagen, typ till lunch. Hur vidirigt det nu än är, så blir det nog bra så! Jag vill verkligen inte börja gå upp igen nu när jag kommit så här långt!

Blir nån lätt frukost, sen yoghurt vid 10, å modifast vid 13-14 å middag med grabbarna. Å sen en MASSA vatten som innan. Ska höra med sköterskan om mitt natrium å kalium läge då hon ringer idag, för kanske bakar jag in en banan om dagen med i sånna fall.

Nåja. Bara att kämpa på! Jag ska fixa detta!!!!

Köpte faktiskt hem en julskinka igår som ska griljeras i helgen. Å den ska jag njuta av till middag eller ett mål nån gång då å då över julen! Får vara glad åt att jag får äta skinka i år =)

Orkar inte jobba idag, jag är hemma. Får lösa hur senare. Jag pallar bara inte, föra torsdagen höll jag ju på att tuppa av pga. allt jag hade varit med om dagen innan. Så jag tar det säkra före det osäkra å stannar hemma. Sen så ville ju läkaren att jag skulle vara sjukskriven ett tag för handleden... så. Ja ja. Hemma är jag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad duktig du är som är så positiva. Verkligen starkt! Kram

2009-12-17 @ 08:58:33
URL: http://sannasdittochdatt.blogspot.com/
Postat av: Sandrah

Du är verkligen stark du och så duktig :)

2009-12-17 @ 09:21:42
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men gud, jag trodde verkligen att du skulle få OP igår, tänkte på dig idag när jag vaknade och undra hur det gått, men det vart ju inte denna gång heller sån himla otur, men som din mamma sa tredjegången gilt =) Du är stark och så positiv så du klarar detta galant! Du får äta julskinka även i år..! KRAM!

2009-12-17 @ 09:41:10
URL: http://filvin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Klart att du fixar detta, även om det känns för jä... just nu.

Genom att vara positiv klarar man sig länge.



Kram

2009-12-17 @ 12:57:19
URL: http://barbaskon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Har hela mitt liv varit störst i klassen, överviktig, fet. Har sedan så länge jag kan minnas försökt "hålla igen", bantat, testat olika dieter, allt för att jaga kilon. Har lyckats gå ner rätt mycket, men gått upp det å mycket till. Testat i stort sätt allt, men inte lyckats att behålla den lilla viktmiskningen och kommit ner till normalvikt. En överviktoperation är min sista chans! En chans om ett liv, ett liv med ork, enerig, att få må bra! 70 kilo ner är min dröm, då har jag nått det som på pappret är normalt för mig att väga. Når jag inte ända fram så har jag ändå förbättrat min hälsa avsevärt! Nu börjar kampen, nu börjar mitt liv! Häng med här på bloggen. Det är mitt val, mitt liv. Var glad för min skull. Peppa mig! Glåpord & annat är inte välkommet.

Vill du maila mig?
Klicka här.




080701 Remiss framme
090115 Steg 1 Kirurgen
090212 Steg 2 Dietisten
090412 Steg 3 ♥/lungutr.
091013 Fick min tid.
091119 Inskrivning
091209 Operation!
091216 Operation!
100113 Operation!
2011 jan 1årskontroll

Här just nu:
Totalt idag:
Totalt denna vecka:
Totalt denna månad:
Summasumarum:







RSS 2.0

Start: 09.11.22
Startvikt: 151 kg
Längd: 1,66 m
Bmi: 54.8
Nu: 10.12.26
Vikt: 89,0 kg
BMI: 31,5
Vägdag: 1gång i mån
Nästa: 13 april
Sedan sist: - 2,0kg
Totalt -: - 62,0 kg
Kvar: 9 kg
Målvikt: 80 kg
Månadssnitt: -3,9 kg
Stjärnor:
(1 var 3:e kg)
Måtten: -249,5 cm