bloglovin               

dagen innan.

Idag är det sista dagen med shakes. 4 kvar att äta/dricka idag.
I morgon är det dax, börjar få ett litet pirr i magen då jag tänker på det.
Det jobbigaste är dock att vara hemifrån, vilket ni som känner mig vet att jag inte gillar. Att ligga borta på sjukhus. Men å andra sidan har jag för tusan klarat av fleeeera veckor då när vi väntade sonen å när han väl kom. Så detta är ju egentligen ett fis i rymden.

Går allt som planerat får jag komma hem på Fredag eftermiddag/kväll, annars kommer jag hem på Lördagen. Jag kommer att uppdatera er på Torsdagen då jag får komma till avdelningen, men det blir i min "vanliga" blogg, då jag har mobilen kopplat till det kontot. Så ett litet livstecken ska jag nog kunna få iväg!

I kväll blir det till att packa, som vanligt kommer jag säkert ha med mig mer än jag behöver, men hellre det än å vara lite "kort" om saker. Ska ta med två filmer med, roliga, romantiska filmer som jag kan slötitta på om jag får tråkigt. Risken finns ju ;) Sen ska musiken med, å en nyinköpt bok (kors i taket!). Mjuka kläder som inte sitter år, underkläder, hygienartiklar .. å sen fick jag tips om varma raggsockar, vetekudde & lipsyl så det ska oxå packas ner.

Fått låna väskor av både Sara å Angela ska packa i kväll å se vilken som passar bäst så jag får med allt i samma väska. Slipper man råka tappa bort nått som ligger löst eller så.

Nu ni, börjar det. Skriver nog ett hejdå innan jag åker i morgon .. men hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tycker att det varit intressant följa "resan" hittills och mer spännnande blir det antar ja.

Hoppas att allt går bra.



Kram

2009-12-08 @ 12:18:56
URL: http://barbaskon.blogspot.com
Postat av: Madelene Nattfrost

Lycka till!

2009-12-08 @ 13:56:12
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Anna

Gaaah så spännade, btw lypsyl det brukar stå en på uppvaket annars =)) å fråga efter isbitar o suga på! Stort tips, fast spar dem inte till vatten......belive me gjorde ont att dricka :P men jag var ju så himla törstig......ajaj hihihi

Lycka till!!! håller alla tummar å tår!

2009-12-08 @ 15:21:32
Postat av: Madde

Lycka till vännen..tofflor är oxå bra att ha med sej..//kram

2009-12-08 @ 15:48:30
URL: http://frumaddis.blogspot.com
Postat av: Marika Persson

Ååååååh snart äntligen har du fått det gjort!



Lycka lycka o ett längre liv!



Lycka till nu så hörs vi när du orkar!



Jag håller allt jag bara kan för att allt ska gå så smidigt som möjligt!



Kram

2009-12-08 @ 20:08:41
URL: http://missmarikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Har hela mitt liv varit störst i klassen, överviktig, fet. Har sedan så länge jag kan minnas försökt "hålla igen", bantat, testat olika dieter, allt för att jaga kilon. Har lyckats gå ner rätt mycket, men gått upp det å mycket till. Testat i stort sätt allt, men inte lyckats att behålla den lilla viktmiskningen och kommit ner till normalvikt. En överviktoperation är min sista chans! En chans om ett liv, ett liv med ork, enerig, att få må bra! 70 kilo ner är min dröm, då har jag nått det som på pappret är normalt för mig att väga. Når jag inte ända fram så har jag ändå förbättrat min hälsa avsevärt! Nu börjar kampen, nu börjar mitt liv! Häng med här på bloggen. Det är mitt val, mitt liv. Var glad för min skull. Peppa mig! Glåpord & annat är inte välkommet.

Vill du maila mig?
Klicka här.




080701 Remiss framme
090115 Steg 1 Kirurgen
090212 Steg 2 Dietisten
090412 Steg 3 ♥/lungutr.
091013 Fick min tid.
091119 Inskrivning
091209 Operation!
091216 Operation!
100113 Operation!
2011 jan 1årskontroll

Här just nu:
Totalt idag:
Totalt denna vecka:
Totalt denna månad:
Summasumarum:







RSS 2.0

Start: 09.11.22
Startvikt: 151 kg
Längd: 1,66 m
Bmi: 54.8
Nu: 10.12.26
Vikt: 89,0 kg
BMI: 31,5
Vägdag: 1gång i mån
Nästa: 13 april
Sedan sist: - 2,0kg
Totalt -: - 62,0 kg
Kvar: 9 kg
Målvikt: 80 kg
Månadssnitt: -3,9 kg
Stjärnor:
(1 var 3:e kg)
Måtten: -249,5 cm