bloglovin               

Nybeställning.

Idag ringde sköterskan, äntligen.

Hade väl inget å säga direkt, som jag hade väntat mig.

Men med hennes OK, så äter jag nu vanlig mat, å sen flyter jag två veckor innan jul, börjar 1 januari med flytande modifast igen. Jag behövde inte alls det, utan bara äta vanlig mat, mindre mängd, å tänka på att välja fettsnålt istället. Men jag väljer att flyta, för att vara på den säkra sidan. Vill INTE gå upp i vikt, utan hellre tappa nått kilo till. Bara av att börja äta nu, vet jag att jag kanske gått upp 2 kilo .... Tänker dock inte väga mig förrän efter julen. Utan nu tänker jag försöka tänka på det bara å ändå njuta av maten å familjen!

Det roliga är att maken kommer att stötta mig stenhård dessa två veckor innan operation, han väljer nämligen att flyta med mig! I alla fall på två av målen, å de andra målen äta bars på jobbet typ. Det tycker jag är otroligt strongt å vänligt å peppande! Tack älskling! Älskar dig!!! ♥

Så nu ska jag sätta mig ner å beställa hem fler paket, lagom trevligt. Men ja, så blir det. Ingen billig historia direkt, men vi får tänka smart å planera så att Jordan har sina måltider om kvällarna å till frukost ändå! Det kommer bli kanon! =)

Men finns det sponsring så mottages det tacksamt.. hahah! =)

10 paket blir det att beställa då jag kommer att äta en påse om dagen istället för lunch fram tills dess med. 10 paket plus en shaker till S. Det blir en del. =)


Jo just det. Har något väldigt roligt att förtälja! =)

JAG KOMMER I BH:N & TROSORNA JAG KÖPTE FÖR ETT TAG SEN SOM VAR PÅ TOK FÖR SMÅ!!!! Det saknades säkert en dm om inte mer för att få runt den, å idag, sitter den som ett SMÄCK!!! =)hihi, sånt är så peppande!

Åh sen skrattade vi gott .. för Jordan snappade upp orden "SEXY MAMA" ... hahhaha... han är för underbar! *asg*

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska plita ner lite strl kanske blir som nåt del eller slut mål? För dej men pepp iaf =)



BH: Från (beroende på kvalite) DD 110-115 till idag 75C :P

Trosor från typ 56 till Medium ( hatar dessa siffror vill ha bokstäver)

Tröjor (åxå beroende på kvalite) Från XXXL till M/L

Byxor från 56 eller typ XXXL till M/L lite svårare med jeans eftersom det finns så många olika strl kombinationer =/ så det håller jag på å provar mej fram på :P

Skor från 41-42 till 40-41 =)



Se detta som en morot ;)

2009-12-19 @ 07:03:42
Postat av: malin

10 kg är jätte bra!

Och visst gör det stor skillnad!



Tror du tänker helt rätt som fortsätter att flyta ett mål om dagen fram tills det är dax för helflyt igen.

Lagom upptakt för att troligen inte öka i vikt över jul.

Tror att du kanske måste räkna med lite i och med att du börjar äta mat, men kasnke det rättar till sig inna du väger dig igen efter jul.

Mitt mål är också att inte öka i vikt över jul.

Man vill inte sabba en hård kamp som gett så bra resultat bara för att det blir jul.

Njuta i små mängder kommer funka!

2009-12-20 @ 22:20:44
URL: http://pillris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Har hela mitt liv varit störst i klassen, överviktig, fet. Har sedan så länge jag kan minnas försökt "hålla igen", bantat, testat olika dieter, allt för att jaga kilon. Har lyckats gå ner rätt mycket, men gått upp det å mycket till. Testat i stort sätt allt, men inte lyckats att behålla den lilla viktmiskningen och kommit ner till normalvikt. En överviktoperation är min sista chans! En chans om ett liv, ett liv med ork, enerig, att få må bra! 70 kilo ner är min dröm, då har jag nått det som på pappret är normalt för mig att väga. Når jag inte ända fram så har jag ändå förbättrat min hälsa avsevärt! Nu börjar kampen, nu börjar mitt liv! Häng med här på bloggen. Det är mitt val, mitt liv. Var glad för min skull. Peppa mig! Glåpord & annat är inte välkommet.

Vill du maila mig?
Klicka här.




080701 Remiss framme
090115 Steg 1 Kirurgen
090212 Steg 2 Dietisten
090412 Steg 3 ♥/lungutr.
091013 Fick min tid.
091119 Inskrivning
091209 Operation!
091216 Operation!
100113 Operation!
2011 jan 1årskontroll

Här just nu:
Totalt idag:
Totalt denna vecka:
Totalt denna månad:
Summasumarum:







RSS 2.0

Start: 09.11.22
Startvikt: 151 kg
Längd: 1,66 m
Bmi: 54.8
Nu: 10.12.26
Vikt: 89,0 kg
BMI: 31,5
Vägdag: 1gång i mån
Nästa: 13 april
Sedan sist: - 2,0kg
Totalt -: - 62,0 kg
Kvar: 9 kg
Målvikt: 80 kg
Månadssnitt: -3,9 kg
Stjärnor:
(1 var 3:e kg)
Måtten: -249,5 cm