bloglovin               

Skulle varit dagen efter.

Besviken, lessen, låg .. ja jag har svårt å beskriva känslan jag har i mig idag. Inte alls motiverad till nått.

Men jag är envis, å jag vill detta så mycket, så jag har lixom inget val. Nu hoppas jag bara att det blir av på onsdag å inte skjuts upp mer, då får de fan skjuta upp någon annan. Det är inte JAG som orsakat att det inte blev nån operation.

Det är svårt att glädja sig åt någon annan just nu, visst kanske tre liv räddades, men just nu känns det inte som någon tröst. Hur egoistiskt det än må låta. Sen kommentarer som att "Det finns ju fler som fått väntat i flera veckor efter att deras op blivit uppflyttad" .. ne det är inte heller nått jag bryr mig om. De behöver inte äta mina shakes =P  Det är så här jag känner just nu.

Å nej, en vecka är inte lång tid. Men just nu känns det lite så. Fast jag vet att det kommer gå fort. Det är "bara" idag å fredag kvar denna vecka, sen är det helg .. vi ska baka pepparkakshus å mysa .. å helgen går alltid fort! Å sen är det BARA måndag å tisdag kvar! Sen är det ju Onsdag .. ja om de nu säger att det verkligen är ONSDAG jag får min op, de skulle ringa idag.

Ja jag är bitter. Men jag försöker. Jag kämpar på.

Hade tappat lite till i morse då jag stod på vägen i alla fall ... -7,6 kilo ... alltid nått.

Å jag får umgås med mina älsklingar i kväll ... de e väl skillnaden ;) Jag fick vara med på att beställa en unik NKOTB dvd som släpptes igår, jag får se Robbie på tv i morgon kväll, jag får vara med på julfirandet i morgonbitti på sonens dagis ... ja jag försöker tänka på allt positivt jag annars hade missat dessa två dygn jag skulle vara borta.

Långt å tråkigt inlägg, men var annars kan jag yttra min besvikelse?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ut med allt skit... ingen idé att ha allt inom dig...det mår man inte bra av ..

2009-12-10 @ 17:23:49
URL: http://www.franmolnen.blogspot.com
Postat av: Anna

Men klart man blir egoistisk de flesta har ju faktiskt gått å väntat i år på detta! Jag hade blivit skogstokig om det ställt in min op, man ställer ju om sej helt på att ligga där å va snopet då de säger att det blir inställt! Skulle de ställa in min lilla op nästa vecka blir nog jag tokig åxå! Man ställer in sej, man har förväntningar å man tänker inte på annat! Då får man vara egoistisk!

2009-12-11 @ 07:09:01
Postat av: Linda

Jag förstår precis hur du tänker och känner och med all rätt! Jag vet ju vad jag själv hann tänka innan jag fick veta hur de blev med min op, den blev ju aldrig inställd, men flyttad dock samma dag men senare men de är inte lätt och de är ok att vara låg! Hoppas de blir av på onsdag, annars får du vägra åka hem utan en op ;). Kramar i tusentals!

2009-12-13 @ 20:07:11
URL: http://lindajoline.blogspot.com
Postat av: Jullan

Förstår känslan, i vissa lägen har man all rätt att bli egoistisk och detta är ett sånt. Jag hade oxå blivit bitter om jag var du...inte så konstigt!!

2009-12-14 @ 17:56:03
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Har hela mitt liv varit störst i klassen, överviktig, fet. Har sedan så länge jag kan minnas försökt "hålla igen", bantat, testat olika dieter, allt för att jaga kilon. Har lyckats gå ner rätt mycket, men gått upp det å mycket till. Testat i stort sätt allt, men inte lyckats att behålla den lilla viktmiskningen och kommit ner till normalvikt. En överviktoperation är min sista chans! En chans om ett liv, ett liv med ork, enerig, att få må bra! 70 kilo ner är min dröm, då har jag nått det som på pappret är normalt för mig att väga. Når jag inte ända fram så har jag ändå förbättrat min hälsa avsevärt! Nu börjar kampen, nu börjar mitt liv! Häng med här på bloggen. Det är mitt val, mitt liv. Var glad för min skull. Peppa mig! Glåpord & annat är inte välkommet.

Vill du maila mig?
Klicka här.




080701 Remiss framme
090115 Steg 1 Kirurgen
090212 Steg 2 Dietisten
090412 Steg 3 ♥/lungutr.
091013 Fick min tid.
091119 Inskrivning
091209 Operation!
091216 Operation!
100113 Operation!
2011 jan 1årskontroll

Här just nu:
Totalt idag:
Totalt denna vecka:
Totalt denna månad:
Summasumarum:







RSS 2.0

Start: 09.11.22
Startvikt: 151 kg
Längd: 1,66 m
Bmi: 54.8
Nu: 10.12.26
Vikt: 89,0 kg
BMI: 31,5
Vägdag: 1gång i mån
Nästa: 13 april
Sedan sist: - 2,0kg
Totalt -: - 62,0 kg
Kvar: 9 kg
Målvikt: 80 kg
Månadssnitt: -3,9 kg
Stjärnor:
(1 var 3:e kg)
Måtten: -249,5 cm