bloglovin               

1 månad kvar.

Igår var det en månad kvar till operation.
Gud så fort det går, tyckte det var nyss det var 7 veckor kvar. Ih.
Många frågar hur det känns?

Å ja, det känns väl inte så där mycket faktiskt. Jag vet ju att det är dax snart, men det känns så himla overkligt. Att det faktiskt är MIN tur nu! Så som jag väntat. Tankarna har ju redan varit klara länge nu. Å jag känner mig otroligt cool-lugn. Nästan så det känns lite skrämmande att jag är så lugn. Naturligtvis kommer jag nog inte vara lika lugn just den dagen när det ska ske. Men det tar jag då, å jag vet att det SKA bli gjort. Så jag kommer ju lixom försöka leva i nuet just då.

Inskrivning nästa vecka. Lite nervös i magen kommer man säkert vara, då blir det lixom så där definitivt. Spännande! Var ju med en vän då hon var på ínskrivning. Väldigt skönt, det är jag glad för att jag fick möjligheten att göra. Det känns faktiskt inte alls lika skrämmande nu, nu när jag vet vad som ska göras osv. Väldigt tacksam!  På måndag nästa vecka ska jag ta å gå å ta lite blodprover som de vill ha innan inskrivningen. Det rullar på.

Min ipod som jag försöker nå här vid sidan av, den har jag kommit upp i poäng till nu. Men tydligen har inte den sista "stora" poängen registrerats. Har mailat å fått kontakt med dem, så jag hoppas de ordnar upp de snart, å att jag hinner få den innan operationen! =)

Kommentarer
Postat av: Jullan

Riktigt spännande tid du har framför dig nu!! Ska bli så kul och hoppas att man får följa dig på denna otroliga resa! :9

2009-11-11 @ 10:20:59
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Har hela mitt liv varit störst i klassen, överviktig, fet. Har sedan så länge jag kan minnas försökt "hålla igen", bantat, testat olika dieter, allt för att jaga kilon. Har lyckats gå ner rätt mycket, men gått upp det å mycket till. Testat i stort sätt allt, men inte lyckats att behålla den lilla viktmiskningen och kommit ner till normalvikt. En överviktoperation är min sista chans! En chans om ett liv, ett liv med ork, enerig, att få må bra! 70 kilo ner är min dröm, då har jag nått det som på pappret är normalt för mig att väga. Når jag inte ända fram så har jag ändå förbättrat min hälsa avsevärt! Nu börjar kampen, nu börjar mitt liv! Häng med här på bloggen. Det är mitt val, mitt liv. Var glad för min skull. Peppa mig! Glåpord & annat är inte välkommet.

Vill du maila mig?
Klicka här.




080701 Remiss framme
090115 Steg 1 Kirurgen
090212 Steg 2 Dietisten
090412 Steg 3 ♥/lungutr.
091013 Fick min tid.
091119 Inskrivning
091209 Operation!
091216 Operation!
100113 Operation!
2011 jan 1årskontroll

Här just nu:
Totalt idag:
Totalt denna vecka:
Totalt denna månad:
Summasumarum:







RSS 2.0

Start: 09.11.22
Startvikt: 151 kg
Längd: 1,66 m
Bmi: 54.8
Nu: 10.12.26
Vikt: 89,0 kg
BMI: 31,5
Vägdag: 1gång i mån
Nästa: 13 april
Sedan sist: - 2,0kg
Totalt -: - 62,0 kg
Kvar: 9 kg
Målvikt: 80 kg
Månadssnitt: -3,9 kg
Stjärnor:
(1 var 3:e kg)
Måtten: -249,5 cm