bloglovin               

dag4.

Kunde inte hålla mig från min vän i morse. Haha. Dumt. En vacker dag kommer det ju ta stopp, men måste ju fortsätta i alla fall ;) Men ja .. sagt å gjort. Klev på. Å började skratta! -0,8 kilo dag igen, tredje dagen i rad! Samma nedgång! hihi.

Så nu har jag på 3 dagar gått ner 2,4 kilo! Tack för det!

Det går bra att shake:a, de smakar inget vidare nu heller. Men jag håller för näsan å det verkar vara ett vinnande koncept. Bara å köra på så länge det funkar.

Jobbar idag för första gången sen jag började, lite jobbigt, sämre på att komma ihåg å dricka vatten här. Men det är bara å kämpa på!

Vill passa på å tacka alla underbara läsare som kommer med peppande ord! Ni är guld värda å sååå välkommen att följa på min resa! Som förhoppningsvis kommer att gå rätt så smärtfritt till. Idag är det exakt två veckor kvar till dagen O!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska verkligen bli kul och följa dig. Du verkar så peppad. Fixar ju till och med shakes även om du måste hålla för näsan. Låter super jobbigt! Go girl! Kram

2009-11-25 @ 15:15:53
URL: http://sannasdittochdatt.blogspot.com/
Postat av: Åsa

spännande

2009-11-25 @ 16:19:11
URL: http://www.franmolnen.blogspot.com
Postat av: Volangmamman

Halloj!! Härligt att höra det där med näsan...jag har gjort precis detsamma men nu dricker jag bara Modifast choklad och den är helt okej så då behöver jag inte hålla för näsan.



Jag opas den 2 dec så om en vecka är jag opad och klar vid denna tiden. Gött!! Vi som opas i Torsby ska flyta i 4 veckor...helst, men det finns de som bara hunnit med 3 veckor så det är lite olika. På fredag ska jag träffa 2 vänner som är opade. Den ena i augusti och den andra för en månad sedan. Det ska bli så kul att se dom och få fråga ut dom om allt jag behöver veta. Kämpa på nu!! Kram // Volangmamman som faktiskt mår riktigt bra idag.

2009-11-25 @ 18:51:51
URL: http://volangerogaddhang.blogspot.com/
Postat av: Spessartin

Hoppas du snart blir van vid den där otäcka smaken så att de där shakerna bara slinker ner... hemskt att sätta i sig nåt som man verkligen inte tycker om... men visst är det så att du skall fortsätta med dem även efter operationen ett tag?

2009-11-25 @ 21:48:43
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: malin

Du är så duktig!

Fin viktnedgång på bara 3 dagar.

Det här kommer att gå sååå bra!



Föresten så är 2 veckor ingenting.

Snart är det gjort!

2009-11-25 @ 22:48:00
URL: http://pillris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Har hela mitt liv varit störst i klassen, överviktig, fet. Har sedan så länge jag kan minnas försökt "hålla igen", bantat, testat olika dieter, allt för att jaga kilon. Har lyckats gå ner rätt mycket, men gått upp det å mycket till. Testat i stort sätt allt, men inte lyckats att behålla den lilla viktmiskningen och kommit ner till normalvikt. En överviktoperation är min sista chans! En chans om ett liv, ett liv med ork, enerig, att få må bra! 70 kilo ner är min dröm, då har jag nått det som på pappret är normalt för mig att väga. Når jag inte ända fram så har jag ändå förbättrat min hälsa avsevärt! Nu börjar kampen, nu börjar mitt liv! Häng med här på bloggen. Det är mitt val, mitt liv. Var glad för min skull. Peppa mig! Glåpord & annat är inte välkommet.

Vill du maila mig?
Klicka här.




080701 Remiss framme
090115 Steg 1 Kirurgen
090212 Steg 2 Dietisten
090412 Steg 3 ♥/lungutr.
091013 Fick min tid.
091119 Inskrivning
091209 Operation!
091216 Operation!
100113 Operation!
2011 jan 1årskontroll

Här just nu:
Totalt idag:
Totalt denna vecka:
Totalt denna månad:
Summasumarum:







RSS 2.0

Start: 09.11.22
Startvikt: 151 kg
Längd: 1,66 m
Bmi: 54.8
Nu: 10.12.26
Vikt: 89,0 kg
BMI: 31,5
Vägdag: 1gång i mån
Nästa: 13 april
Sedan sist: - 2,0kg
Totalt -: - 62,0 kg
Kvar: 9 kg
Målvikt: 80 kg
Månadssnitt: -3,9 kg
Stjärnor:
(1 var 3:e kg)
Måtten: -249,5 cm