bloglovin               

Segt värre.

Som i sirap.

Som vanligt under kvinnoveckan så står jag still, eller går upp nått hekto.
Å sen efteråt har jag stått still igen ... nu i morse hade det äntligen rört sig lite ... -0,3hekto! haha.
Nåja.

Bara å leva å hoppas att det fortsätter gå neråt av kosthållningen å träningen.
Jag gör allt jag kan.

Känner mig tjock vissa dagar, å andra dagar känner jag mig rätt smärt ändå.
Men då man står still så här, så blir det lätt att man känner sig extra fet. Skittungt.

Jag vet att det kan stå still, å i flera veckor ... men det gör det inte roligare.

Nu är i alla fall cykeln lagad igen, så nu får jag lite mer vardagsmotion igen. Det gillas!

Något jag dock inte gillar är dallret på magen ... suck. När jag står upp så känner jag mig smal, men om jag sätter mig ner, eller cyklar så blir det så himla mjuka å goa valkar framtill. Bläh.
De ska bort!!

Så glad över att få höra kommentarer om att det syns så väl att jag gått ner i alla fall.
I går fick jag höra "Gud, så fin du är!" Det värmer då man själv inte känner sig fin för tillfället.
TACK alla ni! ♥

Just det, kan väl berätta här med att jag igår fyndade en baddräkt för 25:-, min andra är på tok för stor så den åker av. Denna var i storlek 42, så jag antog att den skulle vara för liten å att jag kanske kan ha den till hösten. Men då vi åkte iväg å badade jag å sonen igår så provade jag den. Å jag kunde ha den! Det kändes verkligen stort!


Nåja, jag lever, jag kämpar på!
Jag kommer att nå i mål, för jag är envis! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Har hela mitt liv varit störst i klassen, överviktig, fet. Har sedan så länge jag kan minnas försökt "hålla igen", bantat, testat olika dieter, allt för att jaga kilon. Har lyckats gå ner rätt mycket, men gått upp det å mycket till. Testat i stort sätt allt, men inte lyckats att behålla den lilla viktmiskningen och kommit ner till normalvikt. En överviktoperation är min sista chans! En chans om ett liv, ett liv med ork, enerig, att få må bra! 70 kilo ner är min dröm, då har jag nått det som på pappret är normalt för mig att väga. Når jag inte ända fram så har jag ändå förbättrat min hälsa avsevärt! Nu börjar kampen, nu börjar mitt liv! Häng med här på bloggen. Det är mitt val, mitt liv. Var glad för min skull. Peppa mig! Glåpord & annat är inte välkommet.

Vill du maila mig?
Klicka här.




080701 Remiss framme
090115 Steg 1 Kirurgen
090212 Steg 2 Dietisten
090412 Steg 3 ♥/lungutr.
091013 Fick min tid.
091119 Inskrivning
091209 Operation!
091216 Operation!
100113 Operation!
2011 jan 1årskontroll

Här just nu:
Totalt idag:
Totalt denna vecka:
Totalt denna månad:
Summasumarum:







RSS 2.0

Start: 09.11.22
Startvikt: 151 kg
Längd: 1,66 m
Bmi: 54.8
Nu: 10.12.26
Vikt: 89,0 kg
BMI: 31,5
Vägdag: 1gång i mån
Nästa: 13 april
Sedan sist: - 2,0kg
Totalt -: - 62,0 kg
Kvar: 9 kg
Målvikt: 80 kg
Månadssnitt: -3,9 kg
Stjärnor:
(1 var 3:e kg)
Måtten: -249,5 cm