bloglovin               

Ångest, hallå!

Jävla viktnoja.
Jag hatar det.
Jag försöker att inte tänka på det.
Men det går inte.

Nu har jag stått still eller pendlat i 2 veckor.
Först kvinnoveckan, å då brukar jag stå still.
Å sen förstoppningsproblem som iofs inte helt är löst ännu ... men ändå.

JAG HATAR Å STÅ STILL ELLER GÅ UPP LITE.

Kämpar på, å gör det jag ska göra. Mer kan jag ju inte göra.
Jobbigt som fan för psyket.

Det ska inte vara "slut" än, mer ska jag ner! Jag SKA nå mitt mål! Det bara ÄR så!
Jag har 30 kilo kvar, å det SKA jag bara bli av med!
Jag ska nu försöka att inte väga mig på ett par dagar, å bara slappna av så kanske magen kommer igång som den ska.

Jag kan ju ha mindre kläder, å jag vet att jag är smalare.
Men just när det står still så här så känns det som om jag sväller å blir större än nånsin.
Kläderna sitter åt helt pötligt, bara för att jag lägger märke till det.
Dessa jävla hjärnspöken har bråkat allt för mycket sista tiden.
Suck!

Tungt är det. Måtte kroppen bli medgörlig snart ....
Har ett mål jag vill nå, å nu känns det svårare!
Men skam den som ger sig.

Ska nog ta å köpa sommarkortet på gymmix så jag kan träna i sommar.
Vägrar sätta stopp här!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kämpa på.. det är klart att du kommer att nå ditt mål.

Försök att inte väga dig så ofta... försök att slappna av och flyt med helt enkelt... då skall du se att det släpper och vips är du vid ditt mål.

2010-06-04 @ 12:23:10
URL: http://www.franmolnen.blogspot.com
Postat av: Sandrah

Kämpa kämpa, du kommer att komma över även denna lilla tröskel!

2010-06-04 @ 12:27:08
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Jessica

KOM igen tjejen!! du kommer fixa detta!!!

Väg dej MAX 1 ggn/vecka o är det, det du gör, väg dej då varannan vecka istället. Ställ undan vågen om så behövs..

Det kommer lossa!

Kämpa på!

Hejja hejja hejja!!

2010-06-04 @ 19:06:39
URL: http://www.klamberg.eu
Postat av: Betty

Även om det inte syns på vågen kan du ändå tappa omfång. Själv tycker jag måttbandet är mer tillförlitligt. Sen så går man ju inte ner hela tiden heller, ibland står det stilla och rätt vad det är sätter det fart igen och då kanske man tappar mer än vanligt ett tag dessutom. Kroppen är fenomenal och som du skriver har du haft två veckor som helt säkert beror på detta stillastående på vågen.



Förstoppning är nåt som kan ge mkt extra vikt så jag är övertygad om att bara du får rätsida på magen så kommer det flyta på igen med viktnedgången.

Krossat linfrö brukar jag ta med massa vatten när det krånglar för mig och det funkar bra. Annars är ju katrinplommon också bra.



Hoppas det löser sig! Du fixar detta.

2010-06-05 @ 11:12:31
Postat av: Lotta

Lugn det lossnar



-säger hon som stått still i 12-14 veckor & har sisådär 30 till kvar......

2010-06-06 @ 20:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Har hela mitt liv varit störst i klassen, överviktig, fet. Har sedan så länge jag kan minnas försökt "hålla igen", bantat, testat olika dieter, allt för att jaga kilon. Har lyckats gå ner rätt mycket, men gått upp det å mycket till. Testat i stort sätt allt, men inte lyckats att behålla den lilla viktmiskningen och kommit ner till normalvikt. En överviktoperation är min sista chans! En chans om ett liv, ett liv med ork, enerig, att få må bra! 70 kilo ner är min dröm, då har jag nått det som på pappret är normalt för mig att väga. Når jag inte ända fram så har jag ändå förbättrat min hälsa avsevärt! Nu börjar kampen, nu börjar mitt liv! Häng med här på bloggen. Det är mitt val, mitt liv. Var glad för min skull. Peppa mig! Glåpord & annat är inte välkommet.

Vill du maila mig?
Klicka här.




080701 Remiss framme
090115 Steg 1 Kirurgen
090212 Steg 2 Dietisten
090412 Steg 3 ♥/lungutr.
091013 Fick min tid.
091119 Inskrivning
091209 Operation!
091216 Operation!
100113 Operation!
2011 jan 1årskontroll

Här just nu:
Totalt idag:
Totalt denna vecka:
Totalt denna månad:
Summasumarum:







RSS 2.0

Start: 09.11.22
Startvikt: 151 kg
Längd: 1,66 m
Bmi: 54.8
Nu: 10.12.26
Vikt: 89,0 kg
BMI: 31,5
Vägdag: 1gång i mån
Nästa: 13 april
Sedan sist: - 2,0kg
Totalt -: - 62,0 kg
Kvar: 9 kg
Målvikt: 80 kg
Månadssnitt: -3,9 kg
Stjärnor:
(1 var 3:e kg)
Måtten: -249,5 cm