bloglovin               

En vecka på vift.

Det gav ett minus på 1 kilo.
Å det får jag vara nöjd med.
Å som en klocka kom kvinnoveckan igång exakt på dag 28 igen för 4 gången i rad.
Min klocka har blivit servad å tickar på som den ska nu mao. hehe.

Det som e jobbigt e dock all vätska jag drar på mig just nu pga det. Bläh.
Bara å kämpa på å hålla sig borta från vågen! =)

Igår var jag ute å gick vår lilla motionsslinga runt sjön, å jag pallade att jogga små bitar av sträckan! Var inte alls jobbigt, gjorde inte ont i knäna heller! Helt underbart var det! Längtar ut igen för att gågga runt sjön! =) Kanske blir det redan en tur i kväll, lutar åt det ;) beroendet, here I come! hehe.

Köpte ett par nya nikeplus skor då vi var på semester. Helt lovely är de! Sköna å lätta, å med en nikeplus funktion som jag är så sugen på! Goa Peter hade en sändare som jag ska testa, man lägger den nere i sulan å sen registrar den allt över till min iphone! Perfekt! Ska bli roligt att använda. Gillar siffor å statistik =) Go figure! =)

Så ja, det rullar på helt enkelt!
Strax dax för första mellanmålet idag, det blir nog bara en liten wellness - crisp n' light från Wasa idag. Med lite smör å mjukost, inget mer protein med idag.

Just det, måste berätta att jag numera bär min egen ring på ringfingret. haha. Jag å maken bytte ringar igen ;) Min ring har ju blivit så stor att den trillade av ... medans maken alltid haft mindre fingrar å hans ring var då nån storlek mindre ... inget man uppskattat som kvinna, men så har fallet varit. Så nu har vi bytt ringar, jag har makens ... med mitt egna namn i alltså. Men det gör ju inget =) Nu har jag en ring att krympa ur igen .. hehe =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

gött!! Grattis.. det går ju superbra för dej!!

Hejja hejja hejja!! :)

2010-06-22 @ 09:32:36
URL: http://minviktresa.bloggie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Har hela mitt liv varit störst i klassen, överviktig, fet. Har sedan så länge jag kan minnas försökt "hålla igen", bantat, testat olika dieter, allt för att jaga kilon. Har lyckats gå ner rätt mycket, men gått upp det å mycket till. Testat i stort sätt allt, men inte lyckats att behålla den lilla viktmiskningen och kommit ner till normalvikt. En överviktoperation är min sista chans! En chans om ett liv, ett liv med ork, enerig, att få må bra! 70 kilo ner är min dröm, då har jag nått det som på pappret är normalt för mig att väga. Når jag inte ända fram så har jag ändå förbättrat min hälsa avsevärt! Nu börjar kampen, nu börjar mitt liv! Häng med här på bloggen. Det är mitt val, mitt liv. Var glad för min skull. Peppa mig! Glåpord & annat är inte välkommet.

Vill du maila mig?
Klicka här.




080701 Remiss framme
090115 Steg 1 Kirurgen
090212 Steg 2 Dietisten
090412 Steg 3 ♥/lungutr.
091013 Fick min tid.
091119 Inskrivning
091209 Operation!
091216 Operation!
100113 Operation!
2011 jan 1årskontroll

Här just nu:
Totalt idag:
Totalt denna vecka:
Totalt denna månad:
Summasumarum:







RSS 2.0

Start: 09.11.22
Startvikt: 151 kg
Längd: 1,66 m
Bmi: 54.8
Nu: 10.12.26
Vikt: 89,0 kg
BMI: 31,5
Vägdag: 1gång i mån
Nästa: 13 april
Sedan sist: - 2,0kg
Totalt -: - 62,0 kg
Kvar: 9 kg
Målvikt: 80 kg
Månadssnitt: -3,9 kg
Stjärnor:
(1 var 3:e kg)
Måtten: -249,5 cm